Det blev lite fel igår. Men nu är det fixat.


Det här är mitt femte blogginlägg i serien #Blogg100. Det handlar om att det blev lite fel i mitt föregående inlägg. I gårdagens inlägg hade jag nämligen länkat till en film jag gjort, där jag utmanar Zlatan Ibrahimovićs manlighet, men tyvärr råkade jag ange fel länk och i stället visades en helt annan film än den jag tänk mig.
 
Nu är felet åtgärdat och det är rätt film som visas. Kolla in den här.
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Blogg100, #blogg100, video
#1 - Åke

Gott godis och fint lockande kort :) Jag ska fundera om jag ska kolla in din rätta länk för det gör inget att du missade :)

Svar: Jo, det blev fina färger på godiset i alla fall.
Per-Anders

#2 - BP

Hahaha! Kollade aldrig filmen, men nu gjorde jag det. Hahaha! Du är verkligen duktig på det där med filmsnuttar:-)

Å du - vad gör man inte för inlägg nummer fem. Å hur kommer det sig att du har fem och jag bara fyra. Usch - matte;-)

Bilden på godiset är riktigt bra, men jag avstår;-)

Svar: Själv tycker jag sånt godis är äckligt. Bilden blev över från en fototriss nån gång i fjol.
Per-Anders

#3 - Miikael Tamme

haha, been there done that. Det blir fel ibland :-) Kul film

Svar: Tack. Det mesta brukar lösa sig.
Per-Anders

#4 - Mia

Dom där blå sakerna du har på bilden är något av en favorit för mig. Tur jag läser det på morgonkvisten för det är den tidpunkt jag minst loggas av godis. Hade jag läst inlägget ikväll hade risken varit betydligt större att jag blivit riktigt sugen.

Nu ska jag kolla in filmsnutten!

Svar: Ja, det var tur att du inte kollade på bilden igår kväll.
Per-Anders

#5 - Veiken

Dom där blå med små pärlor på.... MUMS!
Hahaha! Levande snögubbar, hoppas dom inte hoppade in i brasan! ;)

Svar: Jag tycker godiset är mer snyggt än gott.
Per-Anders