Bästa låtarna med Bryan Adams

Det är de rockigare låtarna som är bäst.

Om två månader kommer den kanadensiske rockstjärnan Bryan Adams till Sundsvall. Och för att komma i rätt stämning redan nu har jag gjort en spellista på Spotify med bara Bryan Adamslåtar. De flesta är upptempolåtar med mycket gitarrer. Det är med sådana låtar Bryan Adams är som bäst. Exempelvis The Only Thing That Looks Good on Me, Summer Of 69 och Run To You.

Bryan Adamslåtar som exempelvis (Everything I Do) I Do It For You är jag inte så förtjust i. Sockersött och slemmigt. Som tur är så har inte Bryan Adams gjort så många av den sorten.

Nu rockar vi!


Skrolla på listan ovan så syns fler låtar.

Jag har tidigare bloggat om Bryan Adams och Konsertfesten här och här.


Läs även andra bloggares åsikter om
, ,

#1 - Beate

Fortsätt du bara att strö salt i mina sår;-) Jag älskar Bryan Adams å vi nollåttor får väl hålla tillgodo med ESC nästa år, om inte Malsmö eller Göteborg tar sig an den. Hellre Bryan Adam säger jag bara.

#2 - Märta

Ett mycket bra val om jag får säga det! Spelade inte Eagles i Sundsvall nyss? Jösses, vad härliga artister ni får dit!! :)

#3 - Per-Anders

Beate: Du får väl resa hit upp till Sundsvall. Jag tror attSundsvall även får ESC nåsta år.



Märta: Precis. Eagles spelade här ifjol. Men jag gillar Bryan Adams bättre.