Jag är bönhörd - Bryan Adams kommer till stan

Gud hör bön. Eller var det kanske Tjacka?

För några veckor sedan bloggade jag om den kommande Konsertfesten i Sundsvall och beklagade mig över att det inte fanns några toppartister inbokade. Bara sömniga svenska folkhemsrockare som Tomas Ledin och Magnus Uggla. Jag hoppades då att toppnamnet ännu inte var bokat och nu har förhoppningen infriats. Idag meddelade arrangören Anders Tjacka att självaste Bryan Adams är bokad och spelar på Norrporten Arena fredagen den 3 augusti. Det ser jag fram emot.


Sundsvalls Tidning:
Kanadensisk rockstjärna kommer till Konsertfesten

Dagbladet:
Bryan Adams till Sundsvall

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,
#1 - Micke

Inte min modell på artist...men han lär vara bra...tror nån sagt det nån gång till mig ;)



Ledin har man ju sett några ggr...nog dags för en fjärde eller om det är femte gång strax här..!



Men grattis till Adams där :)

#2 - Beate

Åh herregud så avis jag är!!! Han är en av mina absoluta favon . Kan bara gratulera!!!

#3 - KajsaLisa

Kul, tror jag såg annonsen. Själv var jag och såg Ozzy i kväll. Gubben har lite svårt att röra sig, men sjunga kan han fortfarande.