#1 - Beppan

Finmat eller inte - gott är det i alla fall. Och dessutom gammal hederlig Svensk husmanskost som många idag inte har en hum om!!

Funderade just över dagens middag - kanske blir det raggmunkar med rårörda lingon och knaperstekt bacon. Mums :-)

#2 - Kerstin

Läste Ditt tidigare inlägg!

För mig är fin mat =god mat!

Eller hur?

#3 - mimmione

som svar på ditt tidigare inlägg, så tycker i alla fall jag att god mat är fin mat, som hon ovan skrev, annars ett bra tips på idé vid just idétorka,

#4 - Per-Anders

Beppan: Låter onekligen gott!



Kerstin: Nånting åt det hållet tycker jag också.



mimmione: Precis. Jag tycker det är helt ok att återanvända gamla blogginlägg.

#5 - Beate

Fin mat är det nog inte, men himla gott!!!

#6 - Ann Catrine

All vällagad och god mat är fin mat.

OCH slafsig tillagning kan förvandla

bästa råvarorna till "fulmat" ;-)



Här ska det serveras benfri kotlett idag,

vällagad och fin...



#7 - Per-Anders

Beate: Det innebär alltså att god mat nödvändigtvis inte behöver vara fin?



Ann Catrine: Smaklig måltid!

#8 - Mia

Mat är oftast mums för mig... Raggmunkar tillhör dock inte favoriterna, men de slinker ned utan några grimaser... :-)