Utomjordisk upplevelse i Timrå

Jag läser på Aftonbladet.se om alla de fantastiska historier som sprids i media. Jag kan nu avslöja att tidigare i år fick jag och min familj vara med om en fullständigt osannolik upplevelse. Vi fick nämligen vara med om ett unikt möte med en utomjording. Jag bloggade om detta möte tidigt i våras men konstigt nog fick det inte något genomslag i media. Läs den fantastiska historien här.





Läs även andra bloggares åsikter om
,
#1 - Beate

Ha, ha, ha!!! Förstår inte heller varför din story kom inte in alla medier - över hela världen alltså. Ingen som har hört talas om ET ;-)

#2 - Per-Anders

ET..?

#3 - Kerstin

Den storryn var bra och ser ut att vara helt sann!

Om Du vill kan jag kontakta Expressen?!

Lev varsamt:D

#4 - Linus

Du är då helt sanslös människa. Sämsta påhittet ever. Data gjord bild, och äta frukost med honom? HAHA Du fick mig att garva xD Lägg på den på aftonbladet ska du se att medierna är dumma nog att tro på din skit story xD

#5 - Per-Anders

Kerstin och Linus: Ja vi får väl se om det är Aftonbladet eller Expressen som nappar först.