Tvärstopp

 
Tvingas konstatera att min Blogg100-utmaning sprack förra veckan. Anledningen var en oerhört intensiv arbetsvecka där tid för bloggande helt enkelt var obefintlig. Den här bloggen går därmed in i lågfrekvent läge. Blogginlägg kommer att förekomma även i fortsättningen men betydligt mer sporadiskt än under de senaste månaderna.
 
Imorn åker jag till Stockholm på en weekendtripp med min son. Vi har för avsikt att besöka trevliga pubar på Södermalm och njuta av värme och solsken som väderleksprognoserna har lovat.
 
Bilden ovan tog jag under Valborgsfirandet för snart en vecka sedan.
 
 
#1 - BP

Allt är ju en prioriteringsfråga - helt klart;-)

Ha det så skönt på min hemmaplan. Hoppas Söders alla pubar/restauranger med mera faller dig i smaken. Själv har jag ju bloggat mycket om Söders alla pärlor. Du kanske hittar en och annan. Enjoy!

Svar: Söder var bra - som vanligt.
Per-Anders

#2 - Anna-Lena

Ok, då. Får väl nöja mig med att läsa färre blogginlägg...

Svar: Så kan det bli.
Per-Anders

#3 - Jessica Högberg

Då kanske vi ses😉

Svar: Man vet aldrig.
Per-Anders