Living on the wings of danger

 
Ibland kan det bli lite fel.
 
Jag och sambon var i Krakow för nån vecka sedan. När vi skulle kliva på planet tillbaka till Sverige igen... ja, jag vet inte riktigt vad som hände. Men på nåt vis måste jag ha tagit fel dörr för på nåt konstigt sätt hamnade jag på ena vingen. 
 
Och innan jag visste ordet av hade planet startat och där stod jag - 10 000 meter uppe i luften på en flygplansvinge. Det var lite blåsigt, det var det, men turligt nog var det inte så molnigt så jag kunde verkligen njuta av utsikten.
 
Sambon gick däremot in i flygplanet genom rätt dörr och kunde sätta sig tillrätta på ett säte enligt boardingkortet. Där passade hon på att filma mig genom flygplansfönstret när jag traskade omkring på vingen. 
 
Blogg100/24
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Blogg100, resor
#1 - Anna-Lena

Riktigt roligt. Och skickligt.

Svar: Fast egentligen är det bara fejk.
Per-Anders