Inatt jag drömde. En märklig dröm.

Härom natten drömde jag en märklig dröm. Jag drömde att jag hade en husvagn uppe på taket på min bil. Och när jag skulle köra iväg så välte hela rasket. 
 
Jag minns att jag i drömmen tyckte det var pinsamt. Det samlades nämligen en hel del människor omkring mitt ekipage som låg där på sidan, mitt på vägen. 
 
Frågan är varför jag drömde just denna dröm. Jag har ingen husvagn. Jag skulle inte ens vilja ha en husvagn. 
 
Någon som kan tyda min dröm?
 
Bilden har jag lånat från nätet.
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om blogg100, husvagn, drömmar, drömtydning
#1 - Anna-Lena

Det kan jag inte. Jag skickar frågan vidare.

Svar: Kankse någon annan komemr på det.
Per-Anders

#2 - irene

"nej, den gåtan är alltför svår,
nej, jag gissar ej detta"

Svar: Ja, det var lite klurigt.
Per-Anders

#3 - Camilla

Alltså, jag har ju läst en del Freud nu ... och han skrev ju om drömtydning. Och då finns det bara en enda sak som är grunden till alltihopa. Men exakt hur själva resonemangskedjan går och hur det nu hänger ihop kan jag inte lista ut. Än. :-D

Svar: Jo, det är nånting att fundera på.
Per-Anders

#4 - BP

Hahaha! Omedvetet önsketänkande kanske;-) Men du - satsa på en husbil i stället;-)

PS. Kolla din skräppost på blogg.se. Skrev två kommentarer till ditt föregående inlägg som bara försvann. Å det händer ofta att de hamnar just i skräpposten hos bloggare som inte bloggar dagligen. DS.

Svar: Dina kommentarer markeras som spam i min blogg. Skrev svar på dina kommentarer till föregående inlägg.
Per-Anders

#5 - Mia

En amatör till drömtydare: Kan det vara att du tar på dig alldeles för mycket? Stor tuva stjälper hela lasset... :-)

Jag lyckades inte speciellt bra som drömtydare, men ett försök var det i vart fall!

Svar: Ingen dålig gissning. En annan gissning är att jag kanske bär mycket inom mig.
Per-Anders