Trött

 
Så är den här arbetsveckan slut. Det blev en kortare arbetsvecka än vanligt, tack vare den stundande påskhelgen. Jag är trött. Bara tanken på att jag har några extra lediga dagar framför mig gjorde att alla energi rann ur kroppen och jag blev jättetrött när jag kom hem från jobbet tidigare ikväll.
 
Nu ska jag ägna påskhelgen åt att bara vila och återhämta mig. Jag ska helt släppa alla tankar på jobbet. Bara sitta på en stol och stirra in i väggen.
 
Kanske går jag ut en sväng under helgen och krattar löv.
 
Blogg100/43
#1 - ina

Det låter som en bra plan när man är så trött. Hoppas det blir som du tänkt. Kanske en god kopp kaffe i en paus av lövkrattande. Kram

Svar: Eller en kopp te.
Per-Anders

#2 - BP

Då får jag väl önska dig en Glad Påsk sittandes på en stol. Personligen skulle jag föredra en fåtölj eller soffa;-)

Svar: Bra idé. Kanske flyttar jag över till soffan.
Per-Anders