Stora tankar på väg att tänkas

 
Påskdagens kväll, framåt midnatt.
 
Jag sitter och skriver på ett blogginlägg där jag delar med mig av några existentiella funderingar. Jag tror jag har kommit på hur den vuxna delen av mänskligheten skulle kunna leva ett mer harmoniskt liv och möta motgångar med en högre mental styrka.
 
Texten är nästan klar, utom den sista avslutande delen där jag knyter ihop min teori med en analys. Tyvärr lyckas jag inte landa inlägget på ett snyggt sätt så jag beslutar mig för att pausa här. Jag gör ett nytt landningsförsök en annan dag. Postar det här inlägget istället.
 
Bilden har jag tagit genom öppningen i en Karjala ölburk. Sedan har jag kört bilden genom ett antal filter i appen Snapseed. Resultatet känns nästan övernaturligt.
 
Blogg100/47
#1 - BP

Hade aldrig trott att bilden var tagen i/av en Karjala ölburk eller annan ölburk för den delen. Såg mera ut som en skitig fotolins. Cool effekt hursom.

Å existentiella funderingar är jag absolut inte svag för, det leder liksom ingenstans;-)

Svar: Fast det här gången kickar jag ass.
Per-Anders

#2 - Vonkis

Ölburksöppningen påminner om Saurons öga :-)

Svar: Ja, definitivt.
Per-Anders

#3 - Mia

Inväntar inlägget om existensiella tankar!

Svar: Din väntat är över. Inlägget är postat nu.
Per-Anders

#4 - Jessica Högberg

Väntar med spänning på stora tankar men bilden är läcker att titta på så länge!

Svar: Nu är det publicerat.
Per-Anders