Businessman för en dag

 
Imorgon ska jag till Stockholm över dagen. Jag ska delta i företagets årsstämma i Waterfront Building. Funderar lite på det där med kläder. 
 
Egentligen är jag ingen kostymkille. Jag trivs bäst i typ skjorta och svarta jeans. Men när man åker till koncernledningen i Stockholm känns det lite som om jag borde ha kostym och slips på sig. 
 
Nyss tog jag beslutet att det får bli ett mellanting. Udda kavaj utan slips, med svarta jeans.
 
Bilden: Min kavaj ser lite dammig ut. Men det beror nog bara på att jag kört bilden genom diverse filter i Snapseed.
 
Så får det bli.
 
Blogg100/34
#1 - BP

Vi är ledigt klädda här i nollåtta, tror det eller ej, förutom bratsen på Stureplan. Men om du är med i styrelsen så är det en helt annan sak. Inga jeans utan kostym. Men jag antar att du är en vanlig dödlig på stämman. Så ditt klädval är helt okej.

Å Waterfront - så läckert tycker jag. Å hur mycket bloggfoder som helst för Blogg100;-)

Svar: Jag är vanlig dödlig så min klädsel var helt ok.
Per-Anders