Just nu: fredagsmys

 
Fredag. Nästan mitten av november. Ute har det snöat och det är full vinter. 
 
Just nu pågår fredagsmyset för fullt här hemma; bärs i glaset, Led Zeppelin i högtalarna och en eld i öppenspisen. 
 
Idag har jag kört bil till Nordmaling, tur och retur. Jobbresa. Min nya bil går bra. Den är pigg och man sitter bekvämt i den.
 
I källaren står vår nya luft/vatten-värmeanläggning. Montörer var här och kopplade in den idag. Pelletspannan är bortforslad och ett minne blott. Ska bli spännande att få bekanta sig med vår nya energilösning.
 
Bilden tog jag för ett par veckor sedan inför halloweenfirandet. Men det blev inte av att jag använde den då. Dödskallen köpte jag för en dollar i USA. Den kan vara bra att ha.
 
#1 - Anna-Lena

Men vad ska du ha den till?

Svar: Man vet aldrig. Kanske jag får för mig att göra en Hamletimitation.
Per-Anders