Rött matchar visst med oreange

 
För ett tag sedan köpte jag en ny skjorta. Den är röd-orange-vitrutig. "Herregud", utbrast sambon när jag kom hem med skjortan. "Man kan inte blanda rött och orange. Det matchar absolut inte", sa hon.
 
Jag tycker skjortan är jättefin. Rött och orange passar visst ihop. 
 
Dessutom är den skön att ha på sig.
 
 
Blogg100/69
#1 - Mia

Allt klär en skönhet, det verkar inte din sambo riktigt förstått! Du får upplysa henne...

Jag tycker skjortan är fin. Färg piggar upp!

Svar: Tack!
Per-Anders

#2 - Camilla

Väldigt piffigt, skulle jag säga.

Svar: Tack!
Per-Anders

#3 - BP

Snyggt tycker jag, bara du inte har köpt skjortan hos Dressman som jag är totalt allergisk emot. Då skulle mitt betyg sjunka direkt;-)

Svar: Den är inte köpt hos Dressmann utan hos Hägglunds i Nordmaling.
Per-Anders

#4 - Anna-Lena

Snyggt och glatt.
Använd den ofta.

Svar: Det är min plan.
Per-Anders

#5 - Tove Olberg

De färgerna passar visst i hop - vår värld vore trist annars :-)
Smaken är som bekant som baken delad ....

Svar: Det är sant.
Per-Anders