Målgång Blogg100

 
Då så. Framme vid det etthundrade inlägget i bloggutmaningen Blogg100. 
 
Om jag ska ge mig på en sammanfattning av tiden som gått sedan starten den 1 mars kan jag säga att "jodå, det har gått hyfsat bra". Jag har i stort sett lyckats posta ett inlägg om dagen med undantag av några dagar i slutet av april. Då missade jag några inlägg på grund av att jag hade väldigt mycket att göra på jobbet. Tiden räckte helt enkelt inte till. Det fick till följd att jag hamnade lite på efterkälken och kom i mål lite senare än beräknat.
 
Så vad händer nu? Tja, jag bloggar väl vidare fast kanske inte med samma regelbundenhet som de senaste månaderna. Sannolikt blir det nog lite glesare mellan inläggen ett tag framöver. 
 
Bilden har jag tagit på en av rondellerna i Timrå.
 
Blogg100/100
 
#1 - BP

Stort GRATTIS till målgången i Blogg 100. Bra jobbat där! Att blogga ska vara roligt, inget tvång!

Svar: Håller med. Så är det!
Per-Anders

#2 - Anna-Lena

Bra gjort. Själv struntade jag i blogg 100, men jag tror att jag har varit ganska flitig ändå. Bloggskrivandet går ju upp och ner, som med det mesta i livet
Jag fortsätter att titta in till dig ibland i fortsättningen också.

Svar: Gör gärna det!
Per-Anders

#3 - Micke

Grattis till målgången....själv hade jag nog haft lättare att räkna upp hundra inlägg jag INTE postat ;)

Bra jobbat där....ha de gott :)

Svar: Tack!
Per-Anders

#4 - annika

Bra jobbat! Tror inte jag skulle klara det - har lite skrivdippar emellanåt.

Svar: Jag hade gett mig 17 på att klara det - och gjorde det.
Per-Anders

#5 - Mia

Grattis säger jag som också deltog i blogg100 med alldeles utmärkt resultat i år.

Svar: Jo, det känns ra att vara i mål.
Per-Anders