Fototriss: träd

Träd. Själv har jag valt att fota delar av träd. Första bilden: en bit plast från pallen med pellets har lossnat och fastnat i plommonträdet.
 
Andra bilden: snö på grenarna på tallen på vår gård.
 
Tredje bilden: vår julgran är nerklippt och förpassad till en snöhög utomhus.
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om fototriss, foto, träd
#1 - Violen på Brandholmen

Fin triss men jag fastnar för julgranen som inte längre kan kallas gran!
Trevlig helg!

Svar: :)
Per-Anders

#2 - Violen på Brandholmen

Fin triss men jag fastnar för julgranen som har gjort sitt för säsongen! Grymt öde att förpassas ut i glömskan!
Trevlig helg!

Svar: :)
Per-Anders

#3 - BP

Här fastnar jag helt klart för ettan. Vilken vacker bild, trots att jag inte förstår hur plasten hamnade där. Men lika bra att den gjorde det med tanke på vilket fint foto det blev.
Trean är inte heller så dum. Tvåan däremot får mig att tänka på nå't helt annat en tall;-)

Svar: Plasten lossnade och blåste i väg och fastnade i trädet.
Per-Anders

#4 - Ulla Maria

Fin triss där ettan är min favorit. Plasten skapar stämning ihop med den lågt stående solen - läckert mystiskt.

Svar: :)
Per-Anders

#5 - Anne-Mari

Flotte bilder, kvar på sin måte.
Dei fine fargane og krafta i bilda er flott.

Svar: :)
Per-Anders

#6 - KajsaLIsa

Hitta motivet i en gammal julgran var udda, fint ljus i dom andra två.

Svar: :)
Per-Anders

#7 - Livet genom bilder

Kul med detaljbilder. Ettan blir min favorit

Svar: :)
Per-Anders

#8 - Sanna

Fin triss. Gillar bilden på den uttjänta granen.

Svar: :)
Per-Anders

#9 - Anna-Lena

Är andra bilden tagen nu? I den här stränga kylan? I så fall har du lyckats att få en varm känsla i bilden i alla fall. Det gillar jag. Den gillar jag.

Svar: Bilden är tagen igår lördag. Jag hade tur som fick en strimma sol mot trädet.
Per-Anders

#10 - Eva Trillian

Plast? :) Tänk att plast kan göra en träd-bild så pass extra intressant!!

Svar: :)
Per-Anders

#11 - Axart

Fina bilder, lite magi i den första bilden!
AX

Svar: :)
Per-Anders

#12 - Gammelsmurfen

:-)!!

Svar: :)
Per-Anders

#13 - Anneli - A'la Foto

Tyvärr får jag inte fram den tredje bilden men de två första är jättefina! Den första är helt fantastisk! Fint fångat!

Ha en fortsatt skön söndag!

Svar: Blogg.se har varit lite bråkig i helgen. Periodvis har det varit omöjligt att logga in på bloggen.
Per-Anders

#14 - Arja

Fint trissat, trodde först att det var spindelnät i trädet :O)

Svar: :)
Per-Anders

#15 - Bittens bilder

Tjusiga bilder, gillar nog den första bäst!

Svar: :)
Per-Anders

#16 - Bittens bilder

Tjusiga bilder, gillar nog den första bäst!

Svar: :)
Per-Anders

#17 - Mia Ahlstrand

Kul med detaljbilder! Såg nästan ut som is-formationer i första bilden. Snyggt!

Svar: :)
Per-Anders

#18 - Longevity - en blogg om hälsa

Fina bilder!

Svar: :)
Per-Anders

#19 - Kenneth

Kan bara säga VACKERT

Svar: :)
Per-Anders

#20 - Tomtan

Härligt varierad triss!

Svar: :)
Per-Anders