Fototriss: så här ser det ut där jag är

Så här ser det ut där jag är. Här i Timrå är det vinter och som på så många andra platser är det också snö på marken. Själv har jag valt att fota snön på nära håll. På första bilden har jag fotat en bit mossa som lossnat från en tall och fallit ner i snön. 
 
Den andra bilden visar en bit ljung som sticker upp ur snön.
 
Tredje bilden visar nån växt som frystorkat. 
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om fototriss, foto, vinter, snö
#1 - Mia Ahlstrand

Kul med närbilder! Första bilden såg först ut som om du lagt ut någon sorts kål eller sallad i snön :)

Svar: :)
Per-Anders

#2 - BP

Tackar ödmjukast för ettan och tvåan - nästan lite vårkänslor där. Sedan släcker du hoppet i trean - tvärt.

Gillar din triss:-)

Svar: :)
Per-Anders

#3 - KajsaLIsa

Kreativa detaljbilder.

Svar: :)
Per-Anders

#4 - Violen på Brandholmen

Kul med utomhusväxtlighet mitt i smällkalla vintern! Bild nummer två går rakt in i hjärtat, är det möjligt att ljungen kan se så livskraftig ut så här års!
Trevlig helg!

Svar: :)
Per-Anders

#5 - BIRGITTA AHL

Jag gillar dina macrobilder. Ha en trevlig helg!

#6 - Ulla Maria

Kul och annorlunda med konstnärliga närbilder där du låter bakgrunden bli en lite diffus fond. Jag gillar dem verkligen.

Svar: :)
Per-Anders

#7 - Nukke

Oj vackert !! Små detaljer är så fina och man måste skåda noga att hitta dom !

Svar: :)
Per-Anders

#8 - Axart

Fint fotat på nära håll!
AX

Svar: :)
Per-Anders

#9 - Anneli

Så vackert med färger i snön!

Svar: :)
Per-Anders

#10 - Gunvor

Snygg triss! Fint med närbilder!

Svar: :)
Per-Anders

#11 - Arja

Fint trissat och så vackert med ljungen!

Svar: :)
Per-Anders

#12 - Livet genom bilder

Men åh vilken härlig bild på ljungen

Svar: :)
Per-Anders

#13 - Anna-Lena

Vacker tolkning av veckans tema.

Svar: :)
Per-Anders

#14 - annika

Fint! Den översta är lite häftig och den i mitten känns mjuk, den är min favorit av de tre.

Svar: :)
Per-Anders