Inget annat återstår

 
Jag har inget att skriva om idag.
 
Visst, dagen har inte varit händelsefattig. Det har hänt saker, men inga ovanliga saker. Jobbat, kommit hem, ätit middag, sett på TV. Nyss åt jag en banan.
 
Bilden ovan tog jag förra veckan på järnvägsstationen i Gällivare. Det var ett vackert solsken den dagen som gav ett guldskimrande sken på stionshuset. 
 
Nu återstår inget annat än att gå och lägga sig.
 
Blogg100/42
#1 - Mia

Det här inlägget känns ungefär som det jag publicerade igår. Något bara för att det skulle vara så... ;-)

Svar: Typ.
Per-Anders

#2 - Ulla Maria

Snygg bild. Känner igen det där med att inte tycka att det finns så mycket sensationellt att förmedla.

Svar: Men det gäller att leverera.
Per-Anders

#3 - BP

Är man med i Blogg100 så är man! Å bilden av Gällivares järnvägsstation är en av de bästa du tagit tycker jag. Den är enormt bra och vacker dessutom:-)

Svar: Äsch då. :)
Per-Anders