Halvvägs Blogg100

 
Den 1 mars startade bloggutmaningen Blogg100. 100 blogginlägg på 100 dagar. Idag har jag kommit halvvägs.
 
Hur har det gått då? Jo, tack hyfsat bra. Jag har hittills lyckats skriva ett blogginlägg varje dag, även om det för någon vecka sedan gick väldigt trögt. Under en period då hade jag väldigt mycket att stå i på jobbet vilket medförde att skrivlusten inte var särskilt stor när jag kom hem på kvällarna. Några av inläggen under de dagarna blev kanske lite torftiga.  
 
Nu är det bara resten kvar. Den 8 juni är jag i mål (om jag räknat rätt). Jag är helt inställd på att klara utmaningen.
 
Blogg100/50 
#1 - Mia

Helt riktigt, nu är det bara resten kvar!

Svar: Jajemänn!
Per-Anders

#2 - BP

Klart att du klarar utmaningen! Det blir nog värre sedan när du återigen blir "periodare".

Å vad gäller EU så håller jag helt med dig. Unionen har spelat ut sin roll. Lika bra det med tanke på vad det kostar att betala pappersskyfflarnas löner som varken du eller jag någonsin kommer ens i närheen av...

Svar: Om vi inte satsar på att bli EU-parlamentariker vi också.
Per-Anders