Att ha sju dvärgar boende i trädgården

 
Trädgårdsdekorationer all in. 
 
När sambon och jag var i Kroatien tidigare i sommar promenerade vi vid ett tillfälle förbi en villatomt där husägaren tagit begreppet trädgårdsdekorationer till en ny nivå. På den lilla steninhängda gräsplätten fanns förutom blommor och ett träd även en liten damm, olika sorters belysning, ett dekorationsrådjur samt sist men inte minst: Snövit och samtliga sju dvärgar. 
 
Ett kul initiativ även om jag kan tycka att det var lite väl maxat. Självklart stannade jag till och tog en bild.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om kroatien, trädgårdsdekorationer, trädgårdstomtar, trädgårdstomte, resor
#1 - BP

Hade nog precis som du också stannat till och tagit denna bild av dessa gräsliga tomtar som är så vanliga även i södra Tyskland, Österrrike med mera.

Tack och lov att vi inte är så "bundis" med tomtarna här. Pustar ut....

Svar: Jag tror inte heller jag vill ha någon på min gräsmatta.
Per-Anders

#2 - kalebass

Hm... jag nästan skäms, men jag har en egenhändigt gjord grön tomte gömd inne i grönskan på balkongen..(tala inte om det för nån..;-)

Svar: Du ska inte skämmas. Var stolt istället!
Per-Anders

#3 - Maria at inredningsvis

Haha de får gärna flytta hem till mig jag kan spela Snövit :) Hoppas veckan blir givande.

Idag har jag bokhylle tips på bloggen :)

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor


Svar: Coolt.
Per-Anders