Poesin ligger latent

Ibland händer det att jag brister jag ut i poesi. Det händer inte så ofta, men när det händer så händer det ganska plötsligt. För det mesta är jag inte förberedd utan helt plötsligt finns den bara där - dikten. Då gäller det att jag har någon form av anteckningsmöjligheter i närheten, typ ett anteckningsblock eller mobilen (oftast blir det mobilen för den har jag i princip alltid i närheten).
 
Just nu är inte ett sådant tillfälle. Poesicentrat i min hjärna är för tillfället inaktivt och produktionen av dikter ligger för tillfället nere. Istället vill jag hänvisa till min poesilänk här på bloggen. Där har jag samlat mina verk jag hittills åstadkommit. 
 
Men håll utkik. Rätt som det är kommer min samling dikter att fyllas på med ytterligare en poetisk yttring.
 
#1 - BP

Poesi och poesi - gilar nog dina opoetiska inlägg aningen bättre om jag ska vara ärlig;-)

Svar: Va..? Min konstnärssjäl är djupt kränkt! ;)
Per-Anders

#2 - Kenneth

du får se till o ha en diktafon :)

Svar: Bra idé!
Per-Anders

#3 - Anna-Lena

Jag tycker faktiskt inte att dina dikter var så pjåkiga.

Svar: Tack. Det värmer.
Per-Anders