Det är inte bara...

Jag funderar på att byta till en ny layout på bloggen, till en som är mobilanpassad. Blogg.se har några olika att välja mellan och en av dem tycker jag verkar intressant.
 
Men det är inte bara...
 
Innan jag tar steget vill jag vara säker på att resultatet blir bra och under kvällen har jag testat den aktuella layouten för att se om den beter sig som jag vill. Jag tänker nämligen inte använda den rakt av som den är utan jag har varit tvungen att pilla lite i html-koderna för att jag ska bli nöjd.
 
Nu ska jag sova på saken och i morgon kväll kanske jag bestämmer mig för att ta steget.
 
 
#1 - Kenneth

du får väl köra en testperiod för o se om det blir bra :)

Svar: Precis.
Per-Anders

#2 - Bp

Se bara till att man även kan välja en webbversion. Blogg.ses mobilvarianter är inte roliga att kommentera i kan jag säga av erfarenhet!

Svar: Det blir både och. Hoppas jag.
Per-Anders