Skägget växer

 
 
Jag har funderat på en sak. Växer skägget även när jag sover om natten? Eller stannar skäggväxten upp då? Skulle jag inte behöva raka mig lika ofta om jag sov mera?
 
Frågor, frågor. Alla dessa frågor. 
 
Bilden ovan är en selfie jag tagit på mig själv i badrummet.
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Blogg100, Timrå, Sundsvall
#1 - BP

Hahaha! Testa! Det är ju helg och du gillar ju sova till mitt på dagen;-)

Svar: Jodå, jag tänker inte raka mig i helgen.
Per-Anders

#2 - Kenneth

Klart det växer :)

Förstår att du har mycket att göra o inte haft tid att titta till min blogg o nu antar jag att du känner dig tvungen att kommentera på min sida men känn inte så bara för att jag kommenterar här. Mer kul om man går in på min sida för att man gillar den o inte av tvångs känsla bara för att jag kommenterat här :)

Svar: Precis, så är det. Eller så inte.
Per-Anders

#3 - Mia

Nog lär skägget växa när du sover. Naglar och hår växer litet efter döden, t.o.m. Litet sömn... vadå... blodomloppet och allt annat är igång även om ögonlocken är nedfällda... hehe

Svar: Så är det nog.
Per-Anders