Jackpot i IKEA-garaget

 
Kanske betyder det nåt, kanske inte.
 
Men när sambon och jag var på IKEA häromdagen, och parkerade i IKEAS parkeringsgarage, hamnade vi bredvid två Volvobilar av exakt samma modell som min bil. Och inte nog med det, de hade även samma färg som min bil (silvergrå).
 
Jag ser det som ett tecken. Ungefär som när det dyker upp tre citroner i rad i en spelautomat och man får jackpot.
 
Frågan är bara om tre silvergrå Volvobilar i rad genererar högre vinst än tre citroner.
 
Blogg100/94
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om blogg100, jackpott, ikea, högvinst, volvo
#1 - Znogge

Det återstår allt att se ;-)

Svar: Just precis.
Per-Anders

#2 - Veiken

Jag håller tummarna så att det blir jackpot! Klart att tre volvosar bli bättre än tre sura citroner! :)

Svar: Helt klart är det så.
Per-Anders

#3 - Kenneth

en triss

Svar: Triss i Volvo.
Per-Anders