Skymning i Köpenhamn

 
Fredag kväll. Åter en arbetsvecka avverkad. För en vecka sedan var vi i Köpenhamn. Det var trevligt. Fast just nu är jag trött och vill gå och lägga mig. Bilden ovan tog jag vid Rådhusplatsen i Köpenhamn, när skymningen var på väg att övergå till nattligt mörker.
 
God natt!
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om köpenhamn, skymning
#1 - BP

En suveränt snygg bild! Å jag undrar vart Marmadturen på bussen går..

Sov gott!

Svar: Ingen aning vart bussen går.
Per-Anders

#2 - Mia

Ja, verkligen fin bild!

Ska läsa tillbaka i bloggen, hoppas du skrivit något om vad du tyckte om Köpenhamn!

Svar: Jag tycker Köpenhamn är jättetrevligt.
Per-Anders

#3 - Ulla Maria

Läcker bild. Tycker att det är något alldeles speciellt med skymningstimmen. Fast den kommer väl snabbt den här tiden på året.
God helg

Svar: Skymningtimmen varar heller inte så länge. Typ en timme.
Per-Anders

#4 - Kenneth

Vackert tagen bild

Svar: Tack.
Per-Anders