Fototriss: en del av mig

Veckans tema hos fotoutmaningen Fototriss är en del av mig. Här kommer några väl valda delar av min kropp. Vi börjar uppifrån. Överst en närbild på min tunnhåriga hjässa. 
 
Nästa bild visar ett av mina ögon.
 
Sista bilden har jag tagit på min kind.
 
Vanligtvis brukar jag ta nya bilder för varje Fototrisstema. Men den här gången fick det bli några bilder från arkivet som jag vässat lite i appen Snapseed.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Fototriss, selfie, en del av mig
#1 - Åke

Första bilden var härlig :)

Svar: :)
Per-Anders

#2 - Tantkalle

Jag gillar ögonbilden! Den är riktigt bra !!

Svar: :)
Per-Anders

#3 - Vivishagerom - fotoblogg

Hei

Stilige bilder! Ønsker deg en fin søndag.

Vivi

Svar: :)
Per-Anders

#4 - Kenneth

ja ibland får man ta lite gammalt :)

Svar: :)
Per-Anders

#5 - kalebass

Första bilden är verkligen dekorativ! Kan tänka mig den i formatet 100x100cm. på väggen i en modern flott våning ;-)

Svar: :)
Per-Anders

#6 - Berit E i Kasperian

Grönt är skönt - och nu jobbar min fantasi för högtryck... mot helheten... _D

Svar: :)
Per-Anders

#7 - Scaniatjejen

Snygg redigering!

Svar: :)
Per-Anders

#8 - Bp

Det luktar bränd kork från första bilden... det brinner ju i din skalle;-)
Å trean är en snygg tredagars stubb.
Rolig triss!

Svar: :)
Per-Anders

#9 - KajsaLisa

Snyggt, jag kopierar spegelvänder och pusslar ihop dig :)

Svar: :)
Per-Anders

#10 - cissi

Opps! Förvånande triss där ögat i mitten nästan är lite läskigt!

Svar: :)
Per-Anders

#11 - Freja

Snyggt trissat, ger en dramatisk bild av dig i delar!

Svar: :)
Per-Anders

#12 - Tomtan

Riktigt närbilder! Fick tänka till innan jag löste bild ett (läsa får man göra senare)

Svar: :)
Per-Anders

#13 - Åsbergs Foto

Härlig triss! Kul att du bjuder på dig själv! :)

Svar: :)
Per-Anders