Fototriss: hopp

Temas hos veckans upplaga av fotoutmaningen Fototriss är hopp. Just nu befinner jag mig tillsammans med delar av familjen i Hamra, Härjedalen. Här snöar det rejält. 
 
Eftersom temat är hopp så får jag väl leverera ett hopp. På första och andra bilden tar jag sats...
 
...och på den tredje bilden kommer hoppet. Jag kan tillägga att det är sambon som håller i kameran. 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Fototriss, foto, snö, blogg100, #blogg100
#1 - BP

Så md andra ord så är det sambons triss;-)
Å ett hopp blev det också i trean. Nu hopp(-as) jag bara att det slutar snöa och att ni får lite sol.
Här är det 6 grader varmt just nu och det har varit soligt hela dagen. Skickar nog upp några strålar till dig;-)

Svar: Tack. Idag har det varit hyfsat soligt här.
Per-Anders

#2 - Borgmästaren

Ja, det var verkligen ett hopp!

Svar: :)
Per-Anders

#3 - Eva Trillian

Tredje gången gillt :) Hoppfullt!

Svar: :)
Per-Anders

#4 - Lajsas Fotografi

Haha! Härliga bilder som leder till skratt! Kul att du vågar bjuda på dig själv! =)

Svar: :)
Per-Anders

#5 - Åke

En stor eloge till att du prioriterade trissen på den vackra semesterorten :) Här kan vi snacka färska bilder på riktigt ;) Kul trissat som alltid :) Ta det lugnt i backarna nu ;)

Svar: :)
Per-Anders

#6 - Anneli - A'la Foto

Underbara bilder perfekta för temat! Det ser härligt ut i snön där! :)

Ha en skön söndag!

Svar: :)
Per-Anders

#7 - Nukke

Att förbereda sig är viktigt ! Jag vet hur svårt det är att ta bilder då nån hoppar. Det skulle ha varit lättare att hoppa från en hög ställe neråt o ha kameran där ner. Fina bilder, trevliga !!! Ha så trevlig söndag.

Svar: :)
Per-Anders

#8 - Sami

Hej
Hehe snyggt :) tredje gången gillt där! Kanon! :)

Svar: :)
Per-Anders

#9 - Pysselfarmor

Hoppsansa på dig!

Svar: :)
Per-Anders

#10 - Eva, Tinibelli

Hi, hi! Härliga bilder där du tar sats, och vilken tur att det blev ett så fint hopp där på tredje bilden. ;)
Tack för ett kul fototriss!

Svar: :)
Per-Anders

#11 - Meta

Mycket bra triss. Tur att inte alla tänker på odling det ger hopp om att vi kan tänka olika.
Ha en fin söndag
Meta

Svar: :)
Per-Anders

#12 - Violen på Brandholmen

Ha,ha, den trissen var bra! Vilket stiligt hopp du levererade!
Trevlig helg!

Svar: :)
Per-Anders

#13 - lilalili

Ha Ha Ha! Jag gillar onekligen ditt Hopp! Hopp för allt!!!
Ha en fortsatt skön söndag!

Svar: :)
Per-Anders

#14 - Kari

Haha. Va kul. Jon fråga også om jeg skulle bruke ham som modell når han forsøkte å gjøre et "splitthopp"!

Svar: :)
Per-Anders

#15 - KajsaLisa

Många har ju frågat sig även i trissen, vad är hopp ?
Du har ju gett oss en inblick i hoppets innersta väsen från början till slut. :)

Svar: :)
Per-Anders

#16 - Anitas Malta

Haha.. !! Helt underbart men inte särskilt förvånande hos dig ;-) Ha en skön fortsatt helg i vinterlandet !

Svar: :)
Per-Anders

#17 - Linda

Oj - där var det ingen vår i sikte ;-)
Tack för din kommentar i min blogg - och välkommen åter. Alltid trevligt med nya bekantskaper.

Svar: :)
Per-Anders

#18 - Scaniatjejen

Vilket härligt hopp! Bra jobbat!=)

Svar: :)
Per-Anders

#19 - Chris

Men åååååhhh bort med snön. Nu är det vår

Svar: :)
Per-Anders

#20 - Gammelsmurfen

OJ ni har snö fortfarande...

Svar: Inte så mycket där jag bor men däremot här i Hamra är det mycket.
Per-Anders

#21 - Veiken

Hahaha! Du hoppar på beställning. Nåja det var ju den internationella kvinnodagen igår! ;)
Bra trissat i alla fall!

Svar: :)
Per-Anders

#22 - Mia

Alltid lika spännande att titta in på din blogg för att se vad du hittar på för tokigheter... ;-) Ett vårhopp du levererar, misstänker jag... ;-)

Svar: :)
Per-Anders

#23 - Freja

Hahaha, härligt trissat! Och jag vill oxå ha snö!

Svar: :)
Per-Anders

#24 - Gunvor

Härligt hoppfull triss! Jag var i Härjedalen för nånvecka sen, hos syrran i Funäsdalen o där var det vinter. Undrar om den kommer tillbaka hit också..vintern. Nu tycker man det gör detsamma. Vi tar våren direkt.
Fast ändå lite härligt med dina vinterbilder.

Svar: :)
Per-Anders