Det händer saker

Som jag tidigare rapporterat om här på bloggen så håller man på att bygga en skatepark utanför fönstret på mitt jobb. Arbetet påbörjades för drygt ett år sedan och har sedan pågått i intervaller. Långa perioder har det inte hänt något alls, men jag tror skälet till det är att marken var förorenad på något vis. 
 
Men den här veckan satte arbetet igång på allvar. En grävmaskin är på plats och någon sorts träkonstruktion har satts upp runt själva rampen. Det ska bli spännande att följa det fortsatta arbetet.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Skatepark, Sundsvall, blogg100
#1 - BP

Kul att bygget har kommit igång igen! Ska bli kul att följa hur rampen utvecklar sig.

Svar: Ja, precis.
Per-Anders

#2 - kenneth

Du får testa den sen när den blir klar

Svar: Ja, kanske.
Per-Anders

#3 - KajsaLisa

Testa att ta bilder med en dags mellanrum eller beroende pa hur fort det vaxer, kan bli en kul serie.

Svar: Det skulle det säkert bli. Problemet är att jag inte orkar.
Per-Anders

#4 - Micke

En sådan är kul för ungarna, ja, för en del vuxna också.
Ska bli intressant att se utvecklingen av detta på din blogg.

SV: Jo, nånting får det väl bli nästa år :)

Svar: Vore jag yngre skulle jag skaffa mig en bräda och provåka.
Per-Anders