Därför firade jag och sambon på fin restaurang

 
I fredags var jag och sambon på restaurang. Vi åt oxfileplanka med honungsrostad palsternacka, sauterade champinjoner, pommes duschesse, rödvinssås och bearnaisesås. Skälet till vårt restaurangbesök var att vi firade.
 
Först och främst firade vi vår ettåriga förlovningsdag. Sedan firade vi också sambons födelsedag. Dessutom firade vi (jag mest) att Volvofinans gick med på att höja min kredit på mitt Volvokort. Nu har jag råd att lämna in bilen på verkstad för byte av kamrem.
 
Livet leker.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om #blogg100, blogg100
#1 - Veiken

Underbart när man har saker och möjlighet att fira någonting. Planka är ju inte det sämsta att fira med! :) GRATTIS till alltihop!

Svar: Det var riktigt gott.
Per-Anders

#2 - BP

Grattis till alla tre:-)

Svar: Tack!
Per-Anders

#3 - fotobrus.se

Oxfilé och sambo i all ära, men det är något visst att köra omkring med nybytt kamrem.

Svar: Precis. Så är det.
Per-Anders

#4 - AnnaKK

Grattis gånger tre!!! :-D

Svar: Tack!
Per-Anders