Jag joinar #Blogg100

Först funderade jag en stund - sedan bestämde jag mig. Jag hänger på #Blogg100, bloggutmaning som går ut på att publicera minst ett blogginlägg om dagen i 100 dagar.
 
Jag brukar ju säga att bloggandet ska var lustfyllt och att man ska skriva blogginlägg endast när det känns kul. Varför då hoppa på #Blogg100 när jag periodvis knappt förmår posta två inlägg i veckan? Svaret är att det verkar vara ett roligt sätt att boosta kreativiteten, vilket jag har nytta av både privat och i jobbet.
 
Så nu är det bara att blunda och hoppa rakt ut i bloggsfären.
 
 
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om #Blogg100, bloggande, blogg
#1 - Micke

Ja fan...why not?

Önskar dig lycka till med detta...kommer följa dig och skälla på dig om du missar en dag ;)

(skoja bara)

Ha de bäst :)

Svar: Bra! Jag behöver lite eld i baken.
Per-Anders

#2 - BP

Kul! Ska genast kolla Blogg #100. För jag publicerar ju alltid ett inlägg perdag - förutom när jag har bloggpaus;-)
Tack för tipset!

Svar: Håller som bäst på att försöka fatta det där med rss. Det går trögt...
Per-Anders