När yttre rymden hälsar på

 
Ni har antagligen sett TV-reklamen från Gevalia. "När du får oväntat besök, vilket kaffe bjuder du på då?" Fast jag ska erkänna att kaffe var det minsta jag tänkte på när jag fick ett väldigt otippat besök härom veckan.
 
Hela händelseförloppet lyckades jag fånga på video (se klippet ovan). Det kan vara bra att ha ifall någon inte skulle tro mig...
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Timrå, rymdskepp, UFO, FXGuru
#1 - Mia

Haha, häftigt!

Blev det inte Gevalia?

Svar: Nä, ingen Gevalia blev det.
Per-Anders

#2 - BP

Hahaha! Skitroligt ju! Undrar hur du har klippt ihop det? Du är verkligen duktig!

Svar: Magic hands...
Per-Anders

#3 - Kenneth

du har för mycket tid :)

Svar: Oavsett hur mycket tid man har så gäller det att använda den till något roligt.
Per-Anders

#4 - anneli

Så coooooooolt! Du är ju helt otrolig!
Superhärligt!

Svar: Yo!
Per-Anders

#5 - kalebass

Jag ställer den obligatoriska frågan; Tog dom med dig upp och gjorde något fuffens...?

Svar: Nej, jag tror inte de ville ha mig.
Per-Anders

#6 - KajsaLisa

Ha ha, det där hade du satt ihop snyggt. Hoppas rymdskeppet gav tillräckligt med utomjordisk energi ifrån sig när det landade, så du slapp skrapa rutorna på bilen :)

Svar: Den energin hade varit bra att haft.
Per-Anders

#7 - Veiken

Menar du att du inte bjöd på något? Hoppas du gillade besöket! :)

Svar: Ja, det var ett trevligt besök.
Per-Anders

#8 - AnnaKK

He-He!

Fast nu är väl tiden för trovärdighet angående fotobevis definitivt över!? ;-)

Men du ska få något alldeles ärligt och uppriktigt från mej istället:

Nämligen en hälsning om en riktigt fin, mysig, skön och GOD JUL!!! :-D

Ha det gott!!!


Svar: Önskar dig detsamma!
Per-Anders

#9 - kalebass

Samma här. En riktigt God och Fridfull Jul önskas !

Svar: Önskar detsamma!
Per-Anders