Nu är det förkylt

Idag har jag varit hemma från jobbet därför att jag är förkyld. Rejält förkyld. Det började med halsont på söndag kväll som under måndagen utvecklades till snuva. Hela dagen har jag legat i sängen men nu känns det lite bättre. Tror faktiskt jag mäktar med att gå till jobbet imorgon.
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om förkylning, snuva
#1 - Selma

Det är så träligt med förkylningar. Jag tror äntligen min riktigt är på väg att ge sig. Det hoppas jag att din också gör.

Svar: Jag delar dina förhoppningar.
Per-Anders

#2 - Beate

Stackarn! Vi vet ju att killar ligger för döden när de är förkylda;-)
Men du hann iaf med en ny cool header:-)

Svar: Jajemän. Lite somrigt måste det få vara. Även på bloggen.
Per-Anders

#3 - Kerstin

Viktigt att inte gå upp/ut för tidigt!
3 dagar feberfri!!!
Krya på Dig!

Svar: Precis. Vila är den bästa medicinen.
Per-Anders

#4 - Lennart

Feber och rinnande näsa är inte så kul direkt. Hoppas du blir piggelin snabbt.

Svar: Jodå, nu är jag på bättringsvägen.
Per-Anders

#5 - Micke

Jo..skit att bli förskyld..speciellt på sommaren...fast du kanske hade tur och fick regn..då känns det ju redan lite bättre :)

Svar: Nja, här har det inte regnat så mycket som det verkar ha gjort hos er i södra Sverige. Åskan small till några gånger men för det mesta har solen skinit (heter det så..? Skinit..?)
Per-Anders