Fototriss: Schlager, glitter och glamour


Schlager, glitter och glamour är temat hos veckans Fototriss. Själv missade jag kvällens deltävling i Melodifestivalen därför att jag och sambon var på fest, men jag har försökt knåpa ihop ett bidrag ändå. Bilden ovan har jag tagit i min framlidna mors smyckeskrin. Där fanns det gott om glittriga smycken.


Bilden ovan tog jag vid kvällens fest. En och annan schlager hördes under kvällen.


På den tredje bilden får jag själv stå för det glamorösa inslaget. Fast jag misstänker att det krävs lite mer än en bild på nätet för att bli kvalificerad till någon av deltävlingarna i Melodifestivalen.

Veckan fototriss är också en tävling där man kan vinna ett festivalpaket i anslutning till finalen av Melodifestivalen i Globen den 10 mars.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

#1 - marina

något säger mig att ert glitter på festen var roligare än melodifestivalen..:;)

#2 - Eva

Lycka till i Melodifestivalen :-) .. för jag tror inte alls det behövs mer än en bild på nätet ;-)

Snyggt trissat!

#3 - Micke

Tycker vi tar och skriver en låt ihop du o jag till nästa års tävling ;)

#4 - Tinezza

Glitter & Glamour ser jag i din triss :))

Jo, det var Diana Ross, work that body från 1988. Numera nedsölad med yesbubblor ;)

#5 - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Bra trissat! Jag var med på fest igår :-)

#6 - Linnea

Du fick ju ihop det. Roligaste bilden blev den sista.

Ha en god vecka!

#7 - Me and my dark secrets

Härliga och fina bilder. Bra jobbat!

#8 - Misswhatsitt

En kreativ lösning och fina bilder till temat. Det ser ut att ha varit en mysig kväll också:)

Ha en bra söndag!

#9 - Benita

Fina bilder.

#10 - Lissen

Du har en härlig humor, glamourmannen.

Smyckeskrinet glittrar väldigt fint.



Ha en fin vecka. // Lissen

#11 - Monica o Jacob

Härlig lösning och alla tre fick du med;-)bra triss.

#12 - Emelie

Tack, gillar verkligen den första bilden i din triss =) Auto är smidigt om man ser något och måste få hyfsade inställningar snabbt innan det försvinner =P men annars försöker jag lära mig de manuella mest hela tiden.. tycker det går hyfsat bra för att vara helt nybörjare ändå =)

#13 - Oliver

Fin, färggrann triss. Bild ett ser ut att vara knäppt i en skattkammare. Läckert montage i sista bilden. Vem vet, den kanske kvalificerar?

#14 - Beate

Tycker du ska ta Mickes erbjudande till nästa år;-) Min favo är iaf tvåan än så länge.

#15 - juanna

Sista bilden var riktigt rolig!!

#16 - Kicki

Snygga bilder...speciellt den sista;)

#17 - Ingegerd

Här var det verkligen glitter o glamor

#18 - Rajson

Hi,hi härligt med lite manligt självförtoende!

#19 - KajsaLisa

OJ oj oj här var det glitter. Med dom bilderna är det inte fel att vara glammästare i den sista. Snyggt jobbat.

#20 - Anitas Blogg - Malta

Skickligt ! Glittrigt och glamoröst där du även lyckades klämma in lite schlager i dina bilder. Den sista bildern är ju nästan oslagbart glamorös ;-)

#21 - Hedwig

Lyckat värre. Nästan så man ser en ny liten Babsan i sista bilden.

#22 - felicia - fotokobran

dagens fråga: har du någon gång gått till skolan i pyjamas? ;D

#23 - Linda

Schlager, glitter och glamour = fest :-) Bra trissat

#24 - Lotta

Härliga bilder, mycket bra val i trissen :-)



Ha en bra dag!

#25 - Marit Johansson

Fina bilder, gillar den sista bäst eftersom den är så rolig!

#26 - Åke Blomqvist

Festligt värre :)

#27 - mimmione

glittrigt värre,

#28 - a

a