Veckans Fototriss: Fönster


Sambon ba: "Vilket är temat i veckans Fototriss, då?"
Å ja ba: "Fönster."
Sambon ba: "Men då tycker jag du ska fota fönstret i datarummet där jag satt upp så fina gardiner."
Å ja ba: "Jaa, vilken bra idé."


Sambon ba: Vad gör du?
Å ja ba: Jag fotar fönstret i tvättstugan.
Sambon ba: Men där är ju så dammigt.
Å ja ba: Visst, men kläderna är vackra.


Sambon ba: Det är något som låter så konstigt utanför sovrumsfönstret. Undrar vad det kan vara.
Sambon ba: Per-Anders..?
Sambon ba: Hallå..? Var är du..?


Läs även andra bloggares åsikter om
,

#1 - Tinezza

Ha ha ha Jag gillar humorn i dina bilder, som alltid :)) Tvättstugan blir favoriten

#2 - Marit Johansson

Haha.. superbra triss, och sambon har rätt, mycket snygga gardiner!

#3 - Janne

Verkligen vackert fönster i tvåan om än lite grå, han i trean flyger bättre än dom röda örnarna i ladan.

#4 - Anna

Haha - kul och mycket vackert trissat! Älskar ljuset i de två första! :)

#5 - Pysselfarmor

å ja ba'

men Karlsson på tak'e va' gör du där??!?



Fina bilder och ett glatt fniss fick jag innan jag går och lägger mig!

#6 - Birgitta - FOTO chip

Ha ha :D

Kul fönstrat!

#7 - Anneli - A'la Foto

VIlket fint fönster det första är! Riktigt fint med några få växter men så tydligt olika!



Ha en fin söndag!

#8 - Barbro S

Vilken härlig triss, så jättefint det första fönstret med både gardinbudskap och dekorationer. Inte minst det sista, dagens första skratt:). Tack för det!

#9 - Nett

Häftig triss och jag håller med din sambo gardinerna är jättefina :)

#10 - SoF

Alltid lika roligt när någon lyckas med att få in lite humor i inläggen.

(inte min starka sida dock)

Tycker du och sambon talar en väldigt ungdomlig form av svenska. ;)



Tack för leendet P-A och tack för din vänliga kommentar hos mig/oss!



Glad söndag!

#11 - Gärdsmygen

Kastade hon ut dej efter att du fotat tvättstugan? ;))

Gillar sista bilden bäst!

#12 - Sivinden

Fine vinduer på hver sin måte, men fantasiens vindu er kanskje det viktigste;)

#13 - Kerstin

Så fina fönsterbilder!

är det "den flygande holländaren" sim tittar in?

#14 - Biggan

Romantik

Krass vardag

Fantasi

Kul triss!!!

#15 - Åke Blomqvist

Härliga fönsterbilder :) Innehållsrik triss :)

#16 - Bitten

Hahahaha. Hoppas du kom tillbaka!

#17 - mimmione

haha du är rolig du hade nog blivit tokig om min gubbe visat upp mina skitna fönster, men du fick ju ditt straff...

#18 - Lena o Tommy

Här fick vi inte bara fönster utan en liten berättelse på köpet. Trevligt!

#19 - Anonym

fönster gör ju mycket för rummet man befinner sig i...det första där gillar jag....ja...det sista är ju nice på sitt sätt...! :)



Ha de bäst!

#20 - Beate

Hahaha!!! Superkul triss med text och bild!!! Asg!!! Sambons förslag vinner:-)

#21 - kaxi

Fönster i all ära men din dialog var verkligen galet rolig;)

#22 - Emma

Hihi, den sista var rolig^^

#23 - cat

Ja det var verkligen snygga gardiner. Det får du hälsa sambon.

I bild nummer tre har du haft kul med fotoredigeringen :)

#24 - Agnetha

Snyggt datafönster jag har samma gardiner jag med!!! Ha ha.... du, slängde hon ut dig efter det att du fotat tvättstugefönstret. Stackars dig! Svävar du runt i unisersum nu eller har du blivit kompis med Karlsson, du vet han som bor på taket i Vasastaden.

Ha det så bra.

Agnetha



http://agnetha52.blogspot.com/

#25 - Eva

Kul Triss :-)

#26 - Linnea

Kul triss som vanligt - gillar du överraskar Sambon genom din inflygning i sovrummet!

Tack för att du tittade in hos mig!

#27 - Anna ..

Hi hi underbart..så roligt o kul på alla sätt.

#28 - Märta

Vilken rolig fönstertriss! Gillar tvättstugan bäst!

#29 - Kerstin

Måste titta ut genomfönstret och se om det flyger förbi nån här åxå :=)) Snyggt trissat!



Ja visst är det turning torso.

#30 - Anitas Blogg - Malta

Toppen kul!! Humor är precis vad som behövs mer av just nu. Mycket lyckad triss av temat fönster. Bild 1 så vacker och bild 3 har nog en del redigering bakom sig. Tror jag ska följa din blogg ;-)

#31 - Jah Hollis

Ja, det gäller att offra sig om man ska få till de fina temabilderna. :-)

#32 - Annelie Esséus

Hahahahahahahaha! Du e la för go! Underbart!

#33 - Cina

Måste säga att sambon fixat ett riktigt fint fönster.

Sen är ju sista bilden helt otroligt rolig...

#34 - Anonym

Hahaha, skön triss du fick ihop. :D

#35 - KajsaLisa

Kul text,så fick hon med gardinerna också. Från tvättstugerealism till superhjältar. Bra trissat.

#36 - jonna d

Ha ha... en rolig triss som fick mig att le.

//jonna d

#37 - Lennart

Ett sånt underligt sovrumsfönster! Var tog du vägen nu någostans?

#38 - Tant Marit

Hahaha, underbara du, jag älskar din knäppa humor! :-)

favoriten MÅSTE ju bli den sista bilden, vad annars liksom?

PS: tur för dig att det är så som texten säger på gardinen, jag gissar att din sambo får "stå ut med" en hel del upptåg när du är i farten...!? Eller?

#39 - Paul Crnic

Fina bilder.

#40 - LissenTo

Glimten i ögat har du Per-Anders.

Fina fönstervarianter på olika sätt :-)

#41 - Beppan

Å ja ba hahaha - Du e ba bäst!!!

#42 - Janna

ÄLSKAR den sista :)

#43 - Mariane

hihihihihi.... Det sidste er lavet så godt !!!!!! .... De andre er smukke med deres lys og motiv :)



Flot flot!!

#44 - Susanne

Dialogen är bäst!!! ;-)