Veckans fototema hos wtfdc: Musik


Coola bloggen wtfdc (what the fuck dot com) har ett nytt fototema varje fredag och denna vecka är temat musik. Jag hänger på och bidrar med bilden ovan. Bilden har jag tagit på Porter Café (i Timrå kommun) i slutet av augusti, under det årliga evenemanget Lysnatta. Rockbandet på bilden heter Rock & Co och är ett lokalt coverband som är riktigt bra, tycker jag.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,
#1 - Marina

Läckra färger!

#2 - Selma

Stämningen fångad.

#3 - Milla

Själv har jag fotat Corrodeds realesparty på Aveny i Sundsvall... Är vi månne från smma ställe du o jag tro ;0)???

#4 - Beate

Suveräna färger. Toppen bild!

#5 - Per-Anders

Marina: Trots att jag fotat med mobilen blev bilden ganska ok.



Selma: Det stämmer. Stämning var väldigt god den kvällen.



Milla: Jodå, vi är från samma ställe. Vi har till och med gemensamma bekanta.



Beate: Bilden är lite suddig men det gör inget tycker jag.

#6 - Yvonne

En väldigt musikalisk bild!

#7 - kaxi

Härligt ljus med grynigheten.