#1 - AnnaKK

Ja, det är iallafall inte mossa utan lav... Renlav??



Och så sant som det var sagt, att man ska använda stativ när man ska ta foton till animeringar - men jag gör allt för att slippa släpa runt på stativet!! Hellre timmar i bildbehandlingsprogrammet än att använda det! Fniss!! ;-)

#2 - Ann Catrine

Lav av något slag?



Svar: det "blödande" trädet var al

#3 - Selma

Renlav? Det som i juletider benämns "vitmossa" utan att vara det?

#4 - Kerstin

Tror också på renlav av något slag?

Sv: de enda djur jag kanske kan ta med är mina kattpojkar Yin o Yang!

Utan dem kan jag inte existera känns det som!

Ha dé!

#5 - Lennart

Bilden får mig att tänka på renlav och mossa. Finns det något annat speciellt namn på det?

#6 - Beate

Ja nu vet jag vad din bild föreställer utan att någonsin ha hört ordet renlav förut. Än en gång - bloggsfären är världens infodatabank!!!