Fototriss: vid vatten


Vatten finns överallt. Vatten ger oss liv men om vi inte är försiktiga så är det lätt hänt att vi tar oss vatten över huvudet och då kan det gå illa. Temat för denna veckas Fototriss är Vid vatten. Bilden ovan visar en liten bäck som rinner under en viadukt.

I havet finns det mycket vatten. Här en lämning av en brygga vid Wifstavarv i Timrå.


Ytterligare en bild från den gamla kajen vid Wifstavarv. Samtliga bilder har jag tagit med min iPhone. Bilderna har jag sedan kört genom apparna Photoshop Express och Camera+.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,
#1 - Madeleine

Gillar andra kortet! Fint!

#2 - Emma

Wow vilka fina bilder, nummer 3 är min favorit :)

#3 - Anneli - A'la Foto

Bild två och tre är härliga!



Ha en skön söndag!

#4 - Marina

Mycket härliga bilder!

#5 - mamarazzin

Snygga bilder där trean blir min favorit.

#6 - judotter

Härligt mustiga bilder. orolig natur.

#7 - Solveig - lifeblog

Som vanligt blir man imponerad av dina bilder!

"Dramatiskt" är ordet! Tack!

#8 - Barnens Hjältar

Jag säger bara wow! Värsta Harry Potter känslan :-) Ha en fin söndag!

#9 - Micke

2&3...jösses va läckert.........

"Fotar" mycket själv med min "nalle"...fast jag använder inga program...borde kanske börja med det :)

#10 - Lena Börjesson

nr 2 o 3 är jättefina o tänk vad mobilerna kan göra idag :)

#11 - Mikael H

Goa bilder. Helt otroligt vad kameramobiler har gått framåt, snart behöver man ingen annan kamera.

Bra triss

#12 - Pialotta

Triss helt i min smak.. blev ju riktigt häftiga bilder.. färgerna.. ja jag gillar :)

#13 - Erik "Semlan"

Snygga foton i din triss. :-)

Snygga bilder på bryggresterna. Dina mobilfoton har kvalité, läckert.

Gillar speciellt andra fotot, träpålarna som sticker upp ur vattnet skapar dramatik ihop med molnen i skyn.

#14 - SoF

Tuff och snygg triss!

Gillar i-Phone-redigeringen som gör att hela trissen blir fint sammanhållen - i samma stil.



Glad söndag!

#15 - Jah Hollis

Fin triss och de inte helt naturalistiska färgskiftningarna gillar jag.

#16 - Beate

Helt underbra och dramatiska bilder. Du inspirerar mig nästan att plocka ner apparna till iPhonen om man kan ådstadkomma sådana effekter så...

Ettan är dock min favo. Den är visserligen inte dramatisk med cool och fräck!!!

#17 - Lena A

Otroligt snygg triss och riktigt häftig redigerat.

#18 - Gärdsmygen

Det blev nästan en kuslig effekt på bilderna - men läckert!

#19 - Jan Helleberg

Det blev ju riktigt fina bilder, fina behagliga färger. :)

#20 - SigridfraEnget

Häftiga bilder!

#21 - Tinefis

Vilka fina bilder!

Den andra bilden är min favorit.

Ha en bra vecka!

#22 - Skogstrollet

Så fina, härliga bilder.

Särskilt nr 2.

#23 - Janne

Snygga bilder med din telefon, hoppas att går att ringa på den också.

#24 - Lennart

Jag har både sett och blivit utsatt för en massa vatten. I går kväll blixtrade det förskräckligt stup i kvarten och regnade vansinnigt. I dag har det bara regnat en massa.

#25 - Kerstin

Tredje bilden är min absoluta favorit!

Vatten har jag annars fått nog av för ett tag!

#26 - Tant Marit

Tvåan och trean: så snyggt! Så HIMLA snyggt!!!