Uppdaterat maniskt beteende


Det fanns en period då jag och min sambo delade, det nästan maniska, beteendet att varje kväll tillbringa flera timmar vid datorn. Där umgicks vi med varandra (våra respektive datorer står bredvid varandra utom på sommaren då sambon satt med sin laptop på altanen) och kunde utbyta fraser som:

- Jag har skickat mail till dig.

- Vad skrev du där då?

- Jamen du får väl öppna det och läsa!

Sedan en tid tillbaka har sambon uppdaterat sitt maniska beteende. Numera ägnar hon kvällarna åt att sticka halsdukar av en ny burrig modell som är modern sedan några vintrar tillbaka. Själv sitter jag kvar vid datorn och odlar mitt maniska bloggande.

Men halsdukarna är jättefina och ett flertal personer i familjen och vänkretsen är nyblivna ägare av detta värmande plagg.


Läs även andra bloggares åsikter om
, ,
#1 - woopsidaisy

försök skicka en sån där halsduk med e-post...

#2 - silly

skilj er :) haha xoxo

#3 - Anonym

KOLLA IN DENNA TJEJEN SOM VIDEOBLOGGAR



" rel="nofollow">http://knowles.blogg.se/2009/march/video-update.html#comment*

#4 - Ingela

HAha va kul, maila ... ja se ungdomar ..... ;o)



men... apropå kalasbyxor, kolla det här?



http://becausetrollrik.blogg.se/2009/march/apropa-kalasbyxor-o.html



#5 - Lisbeth

Låter som en trevlig avkoppling :o)