Bloggåtervinning ökar kreativiteten

Utomhus regnar det för fullt, men inne vid datorn kommer ibland bloggtorkan smygande. Och vad gör man när inspirationen inte är på topp? Jo, jag tog en titt i bloggarkivet för att se om det finns något gammalt blogginlägg som går att  återvinna.

Här kommer ett blogginlägg som jag skrev för ett par somrar sedan när jag varit på besök i Stockholm. Det kan nämligen hända mycket spännande saker när man är i den kungliga huvudstaden...

Läs inlägget här.


Läs även andra bloggares åsikter om
#1 - BP

Ha, ha, ha!!! Du verkade då ha varit på de rätta ställen måste jag säga. Vid nästa besök rekommenderas jag East på Stureplan - bratscountry, men kändistät. Ska jag säga förresten, som aldrig upptäcker några. Det är alltid mina kollegor som måste peka ut dom för mig.



PS. Det bästa;-) med inlägget var dock att kunna titta på en blå himmel i huvudstaden. Tack!!!DS

#2 - Kerstin

Jag igen.

Du skall absolut resa till Kina! Det är en upplevelse i allt!

Tack för Din kommentar.

Ha en bra dag!