Att vara Per-Anders


Mediekändisen Alex Schulmans blogg heter Att vara Alex Schulman och är tydligen en av Sveriges mest lästa. I sin blogg är han ofta arg, och i vart och vartannat inlägg trycker han till olika personer i sin omgivning. Så är det tydligen när man är Alex Schulman.
 
Men hur är det då att vara Per-Anders? Jo, tack bra. För tillfället har jag en begynnande övervikt som jag känner att jag borde göra något åt. Just nu väger jag 95 kilo vilket är minst tio kilo för mycket.

Bilden här intill är tagen för drygt ett år sedan då jag vägde endast 86 kilo. Den vikten var resultatet av tre månaders intensiv bantning inför en ljumskbråckoperation. På bilden är jag nyopererad och har ett stort sår i ljumsken. För att kunna duscha utan att få vatten i såret klippte jag till en ICA-kasse och tejpade fast tunt midjan. Jag blev så imponerad av min look så jag tog en bild av mig själv.

Så kan det bli ibland när man är Per-Anders.


Läs även andra bloggares åsikter om
, , ,
#1 - ingela

ja, du är lite jojo ibland, av olika anledningar genom livet ;o)



apropå alex shulman och bloggar, har du läst om victor??

#2 - Inlägg

http://becausetrollrik.blogg.se/2009/april/utkast-nu-laggs.html



inlägg om att victors blogg läggs ner, översitteri ....

#3 - Lisbeth

Du är modig Per-Anders som gör ett sånt här inlägg. Verkligen modig. Du är verkligen en konstnär (det bor en konstnärssjäl inom dig).

#4 - Bantningspiller

nice blog