Mera Fototriss

 
Veckans tema hos Fototriss på Instagram är Så här ser det ut där jag är. I lördags visade jag första bilden i mitt bidrag här på bloggen. Här kommer de två övriga bilderna. 
 
På den översta bilden begår jag säsongens gräsklippningspremiär och bilden nedan visar regndroppar på markisen över vår uteplats. 
 
Blogg100/60
 
 
#1 - BP

Jamen då så - en uppdelad triss - varför inte;-) Gillar nog bilden med regndropparna bäst, trots att jag inte gillar regn;-)

Svar: Regn är bra när man står skyddad under en markis.
Per-Anders

#2 - Ulla Maria

Gillar att bilderna är så färgmässigt samstämda, anar ett blågult tema. Läckert med vattendropparna som kommit olika långt i sin väg mot fallet.

Svar: Har faktist fotat dropparna med mobilen. Lyckades hitta skärpan på rätt ställe.
Per-Anders