Blogg24

Blogg24 - 24 inlägg till jul
 
Jag har bestämt mig för att hänga på Blogg24.
 
Blogg24 är en bloggutmaning, typ Blogg100 (som sedan några år tillbaka brukar äga rum mellan typ mars och juni), men som nu istället äger rum mellan 1 december och julafton. Utmaningen är alltså att skriva minst ett inlägg varje dag under decembers 24 första dagar. 
 
Det här är tydligen andra omgången av Blogg24. Första omgången genomfördes ifjol. Mer info om Blogg24 finns på Facebook, där man bland annat kan se vilka som anmält intresse att vara med. På Facebook finns också en grupp som heter Blogg24 inläggen. Där finns möjlighet att länka de inlägg man gör.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om blogg24
#1 - Mia

Jag ska följa dig med intresse.

Svar: Bra.
Per-Anders

#2 - BP

Coolt! Skulle absolut vara med (Blogg 100 var ju en baggis;-) ) men hag har inte med i Facebook, så det skiter sig med andra ord. Vägrar våga Facebook är mitt motto. Synd den här gången dock...

Svar: Jo, jag känner ett flertal som sagt att de vägrar Facebook men som i många fall slutat med att de till slut gått med. Vi får se hur länge till du står emot. :)
Per-Anders