#1 - cissi

Den första bilden tittade jag länge på innan jag läste texten.....vad finurligt att fota bubbelplast. Busväder hade nog också jag kunnat få med på bild för här yr blötsnön ner över oss.
Ha en skön kväll!

Svar: :)
Per-Anders

#2 - BP

Fantastiskt fina bilder, speciellt ettan. Bubbelplasten ser ju ut som levande organismer. Tufft!

Svar: :)
Per-Anders

#3 - Åke

Tre mycket läckert fotade bilder till temat :) Snyggt med skärpan på borrchucken :)

Svar: :)
Per-Anders

#4 - Nukke

Oj de var intressanta bilder ! Bra snö bild !

Svar: :)
Per-Anders

#5 - Oliver

Fantastiskt fina och kreativa bilder! Hur snyggt som helst!

Svar: :)
Per-Anders

#6 - Kenneth

coola bilder
bra macrobild

Svar: :)
Per-Anders

#7 - KajsaLisa

Varför skall alla jämt fota blad och insekter med kort skärpedjup, det går ju lika bra med borrmaskiner. Kul bilder.

Svar: :)
Per-Anders

#8 - Berit E i Kasperian

Härligt exempel på något åtminstone inte jag trodde var möjligt ... bubbelplast... borrmaskin... :D
Jättefin triss.
Berit E

Svar: :)
Per-Anders

#9 - Mia

Finfint, säger även jag. Första bilden var svår att få grepp om innan jag läste vad det är för något!

Duktig fotograf är du onekligen

Svar: :)
Per-Anders

#10 - Tomtan

Härligt trissat!

Svar: :)
Per-Anders

#11 - Veiken

Bubbelplastbilden är bara så frän! Bra Bilder alla tre!

Svar: :)
Per-Anders

#12 - juanna

Fin variation med bubbelplast på topp.

Svar: :)
Per-Anders

#13 - Caroline

Fina bilder!
Ja busväder har det verkligen varit denna helg occh verkar pågå några dagar till ser det ut som...

Svar: :)
Per-Anders

#14 - Anemonen på Käringafällan

En utmärkt triss som visar vädret just nu och bubbelplasten som är så bra när man sänder paket och inte minst borrmaskinen som är ett måste i hushållet tycker jag.

Svar: :)
Per-Anders

#15 - Anita A

Kul att du har lite annorlunda bilder, typ bubbelplast och borrmaskin :). Närbilden på borrmaskinen är häftig!

Svar: :)
Per-Anders

#16 - Znogge

Vilken bra triss! Jag gillar verkligen den första bilden som var ett lite annorlunda motivval :-)

Svar: :)
Per-Anders

#17 - kalebass

Ja, du är bra på det där. Du ser detaljerna, inte alla som gör!

Svar: Nä. Ibland ser jag även helheten.
Per-Anders