Fototriss: From where I stand

Den här veckan snackar vi Instagramtaggar i Fototriss. Coolt, tycker jag. Temat är #fromwhereistand och det handlar om att fota sina fötter i olika situationer. På min första bild har jag fotat mina fötter tillsammans med vår katt.
 
På den andra bilden har jag fotat sambons betongfötter (som hon gjutit i ett par gummistövlar) intill rabarberodlingen på vår gräsmatta. 
 
Tredje bilden tog jag från utsiktstornet på Norra Berget i Sundsvall. Sambon står stadigt på marken. 
 
Bilderna ovan har jag även publicerat på mitt Instagramkonto.
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Fototriss, fromwhereistand, foto, Timrå, Sundsvall
#1 - BP

Vilken rolig blandning av fötter! Extra plus för betongfötterna. Toppen idé att använda gummistövlar till betonggjutning.

Svar: :)
Per-Anders

#2 - Katarina-Cinnamon

Härligt och omväxlande triss. Jag gillar översta och nedersta bilden bäst. Katter är bäst :-)

Svar: :)
Per-Anders

#3 - ormbunke

Fin blandning. Finns de så blå katter? Ha de gott

Svar: :)
Per-Anders

#4 - Anneli - A'la Foto

Sötaste lilla katten....gillar massor men den sista bilden är riktigt läcker! Jag tänker mig att det inte kommer bli så mycket kreativt denna gång men här motbevisar du mig! Härligt!

Ha en skön söndag!

Svar: :)
Per-Anders

#5 - KajsaLisa

Ha ha, alltid lika kreativ, sista bilden blev bäst.

Svar: :)
Per-Anders

#6 - Mia Ahlstrand

Katten är supersöt men bara älskar betongfötterna! Och så coolt fotat i sista bilden. Riktigt bra triss!

Svar: :)
Per-Anders

#7 - Nukke

Fina bilder och färger ! Stilleben. Tycker mest om 3. bilden.

Svar: :)
Per-Anders

#8 - Åke

Fräna bilder! Läcker sista bild från tornet ;)

Svar: :)
Per-Anders

#9 - Veiken

Toppenbilder i ett,enligt mig, mediokert tema! Sista bilden är ju bara sååå bra!

Svar: :)
Per-Anders

#10 - Steffe och Ingrid

Fint varierad triss, där den sista bilden ger riktig svindelkänsla.

Svar: :)
Per-Anders

#11 - Ninni

Bra trissat...snyggt fångat....=)

Kram Ninni

Svar: :)
Per-Anders

#12 - Anette

Herlig triss i herlige farger! Det siste bildet blir favoritten :)

Svar: :)
Per-Anders

#13 - Micke

Gummistövlar till gjutning tycker även jag var finurligt...har dock aldrig hängt på det där med fototriss...det kanske man borde.
Verkar ju kul och fina bilder blir det ju :)

Ha en skön Söndag.

Svar: :)
Per-Anders

#14 - Kari

Bilde nr tre var en etta!

Svar: :)
Per-Anders

#15 - Anita A

Kul med cementstövlarna och den sista bilden var en riktig höjdare!

Svar: :)
Per-Anders

#16 - Kattastrofen

Jättefin triss! Och att du fick med katten. :D Jag försökte med mina också men dom ville inte vara med.
Sista bilden var väldigt häftig.

Svar: :)
Per-Anders

#17 - Tomtan

Härliga bilder!!! Gillar nog nummer ett mest!

Svar: :)
Per-Anders

#18 - Madde

En riktigt bra triss.. Gillade bild 3 jättemycket..

Svar: :)
Per-Anders

#19 - Mia

Oj sista bilden ser farlig ut.
Ha en bra kväll.

Svar: :)
Per-Anders

#20 - Freja

Vilka fina och varierade fotfoton, snyggt trissat! Kissen är supersöt!

Svar: :)
Per-Anders

#21 - Kerstins foto

Gillar din triss, allt från den fina katten och vinkeln i den sista. Läckrast är nog din kreativa sambos betongstövlar, kul idé! :)

Svar: :)
Per-Anders

#22 - Kerstins foto

Gillar din triss, allt från den fina katten och vinkeln i den sista. Läckrast är nog din kreativa sambos betongstövlar, kul idé! :)

Svar: :)
Per-Anders

#23 - AnnaKK

Vilket kul tema! Och din triss blev super!!! :-D Sista bilden är nog min favorit, men jag gillar verkligen idén att gjuta ett par stövlar av betong också! :-) (Vilket väl min svärfar var ganska nära att lyckas med i samband med att vi gjöt golv i vårt renoveringsobjekt i förra veckan. När jobbet var klart och stövlarna skulle tvättas av, upptäckte han en lång reva på en av sina... :-)

Svar: :)
Per-Anders

#24 - Erik Semlan

Första fotot med katten faller jag för. :-)
Men du har verkligen en varierad och läcker triss.
Det här verkar vara dina hemmamarker. ;-)

Svar: :)
Per-Anders