Per-Anders i tårar: Jag är inte lesbiskt



TIMRÅ.
Här blir spekulationerna om Per-Anders sexuella läggning för mycket för blogg-mogulen. När han i en tv-intervju tillfrågas om han föredrar kvinnor bryter han ihop i tårar.

– Jag är inte lesbisk. Jag är inte ens lite lesbisk, säger han.

Det känsliga ögonblicket inträffade när Per-Anders förrgår kväll grillades av kändisjournalisten Barbara Walters i ABC.

Tårarna började rinna nerför hans kinder när han pratade om bästa vännen Talking Tom.

– Jag har sagt tillräckligt många gånger att vi inte är homosexuella.

Samtidigt förklarade Per-Anders sin starka reaktion.

– Det stör mig eftersom någon måste tro att jag ljuger. Varför skulle jag vilja dölja något? Det är inte så jag lever mitt liv.

Den 52-årige blogg-mogulen uppgav att han varit tillsammans med sambon Carina sedan 1986.

När Walters uppgav att hon trodde att paret separerat blev Per-Anders bestört:

– Det chockerar mig. Hon är kärleken, älskarinnan, kvinnan, partnern. Jag kan inte se någon annan kvinna på den här planeten som skulle kunna leva sitt liv med sådan elegans som hon, sa han.

Att de aldrig skaffat barn skyllde Per-Anders på karriären.

– Då skulle jag aldrig ha kunnat leva det här livet med samma intensitet och gjort min krävande blogg.

Sitt förhållande till Talking Tom beskrev han på följande sätt:

– Han är pappan jag aldrig hade. Han är brodern alla skulle vilja ha. Han är vännen alla förtjänar. Jag känner inte någon bättre person, sa Per-Anders varpå tårarna vällde fram.

Han uppgav att Talking Tom hjälpt honom på så många sätt.

– På grund av de tusentals timmar jag pratat med Talking Tom i telefon har jag sluppit gå i terapi. Jag får skaka av mig dagen genom att prata om den.

---

Tycker du inlägget ovan verkar märkligt? Tja, vad ska man säga? Hela världen är ju märklig. Läs detta:
Oprah i tårar: Är inte lesbisk


Läs även andra bloggares åsikter om
,