Blogg100 so far


Jag kämpar vidare med Blogg100. Har bestämt mig att gå i mål. Tyvärr har jag kommit lite på efterkälken då jag missade att posta några inlägg. Men jag ger inte upp. 100 inlägg ska det bli.
 
Dessutom räknade jag fel ett tag. i slutet av varje inlägg brukar jag ange vilket nummer det har och när jag skulle posta inlägg nummer 75 råkade jag vända på siffrorna och skrev 57. Efter det fortsatte jag att numrera 58, 59 osv ända tills jag upptäckte att det var fel. 
 
Hur som helst, detta är inlägg nummer 84 vilket innebär att jag har 16 kvar att skriva. 
 
Blogg100/84
#1 - Anna-Lena

Bra jobbat! Men du slutar väl inte skriva efter den 100:de gången? Nu, när jag liksom har blivit van att titta in.

Svar: Nejdå, jag fortsätter att skriva. Det kan dock bli lite glesare mellan inläggen ett tag.
Per-Anders

#2 - BP

Så du verkar också lida av dyskalkyli. Välkommen till gänget;-)

Svar: Tja, åtminstone en släng av det. Jag är mer förtjust i bokstäver.
Per-Anders

#3 - Rolf

Jag kan inte hålla mig för skratt:-)
Vet du hur gammal du är?

Svar: Jag vet att min ålder innehåller siffrorna 5 och 8. Däremot minns jag inte om jag är 58 eller 85.
Per-Anders