Laddar inför morgondagen



Fredag kväll igen. Jag sitter vid öppenspisen och njuter av stillheten.
 
Imorgon tänker jag gå på öl- och whiskeyfestival här i stan. Det ska bli spännande. Har aldrig varit på en sådan förut. 
 
Jag tror det gäller att vara lite taktiskt och välja noga vilka öl- och whiskeysorter man vill prova, inte gå all in så fort man kommer innanför entrén. Kvalitet före kvantitet, typ. 
 
Hoppas att de lokala mikrobryggerierna i regionen är representerade. Jag är nyfiken på hur deras olika ölsorter smakar. 
 
Skål på förhand!
 
Blogg100/82
 
 
#1 - BP

Va' kul! Vi har öl- och whiskeyfestivalen i Nacka varje år, men jag har aldrig varit där (fel sida av stan om man säger så. Hoppas på en spännande rapport därifrån - hick;-)

Svar: Ska försöka åstadkomma en sådan.
Per-Anders

#2 - Anna-Lena

Bilden kan kanske associeras till hur du kan känna dig om du tittar för djupt i glasen.
Ha en bra dag.

Svar: Precis. Bilden har jag tagit ner i ett tomt glas (eller nästan tomt).
Per-Anders

#3 - Anonym

Skål ta mig f-n 😄

Svar: Jajemän!
Per-Anders