Snart kommer glädjen till Timrå

 
Den 13 augusti i år är det dags för festivalen Folkan Waterfront i Timrå. För ett tag sedan släpptes namnet på årets dragplåster: Miriam Bryant. Kul tycker jag. Hon är en duktig sångerska med en kraftfull röst och har ett flertal bra låtar på sin reportoar.
 
Lite då och då har jag kommit på mig själv med att gå omkring och nynna på hennes låt Weak Heart. Den är bra.
 
Jag hoppas också att det blir några ytterligare bra artister på Folkan Waterfront. Det här blir fjärde året i rad som Folkan Waterfron anordnas, en festival som hittills varit väldigt trevlig. Mina förväntningar är höga.
 
Bilden tog jag vid förra årets upplaga av Folkan Waterfront. Den gången var Ola Salo huvudnumret.
 
Blogg100/6
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om folkan waterfront, söråker, timrå, sundsvall, miriam bryant
#1 - BP

Aldrig hört talas om henne, men musik är liksom inte riktigt min grej. Men kul för sig!

Svar: Hon är typ väldigt populär.
Per-Anders

#2 - Ulla Maria

Inte heller jag har någon större koll på henne men det kan säkert bli en trivsam tillställning. Kul också om det är lite varierande stil på de olika artisterna så att man kan locka en blandad publik.

Svar: Tycker jag också.
Per-Anders

#3 - Linda

Känner inte till henne alls men bara för att jag älskar musik tänker jag nu kolla upp o se om hon är något för mig 😊

Svar: Do it!
Per-Anders