Nu leker livet i tvättstugan igen

 
Vår tvättmaskin har gått sönder. Det hände i förra veckan. Den var ganska gammal, typ 15 år eller nåt, så sambon och jag tog beslutet att köpa en ny. 
 
I torsdag åkte vi till VVS-butiken och beställde en ny. En Bosch. 
 
Igår kom leveransen. Idag känns det jättebra. Nu sitter jag här på en stol i tvättstugan och kollar på tvätten som tumlar runt i tvättmaskinen. 
 
Det är kul att köra tvättmaskin.
 
 
#1 - BP

Grattis till den nya tvättmaskinen. Å det är väldigt rogivande att titta på tvätt som går runt och runt och runt - zzzzzhhhhhh;-)

Svar: Så är det.
Per-Anders

#2 - Anna-Lena

Det är oftast ett varierande program i den rutan...

Svar: Kanske en del repriser också.
Per-Anders

#3 - Rolf

Tv eller tvättmaskin spelar lika bara det är rätt program.

Svar: 40 grader ECO är mitt favoritprogram.
Per-Anders

#4 - Mia

Haha... du verkar gå ned i varv inför semester där på stolen. Jag hoppas att tvätten blev riktigt ren och fin i er nya maskin!

Svar: Det blev den. Och den luktade gott också.
Per-Anders

#5 - Bert

Varför i herrans namn finns det inte fönster på diskmaskinen också. Jag skulle så gärna vilja se vad som försiggår därinne.

Svar: Det finns ett fönster på luckan men det är ganska mörkt därinne så det syns inte så bra vad som händer därinne.
Per-Anders