Mitt husdjur från yttre världsrymden

Veckens tema hos Fototriss på Instagram är film. Förutom stillbilder kan man ju lägga upp korta filmklipp på Instagram, vilket är utmaningen denna gång. Hittills har jag lagt upp två små filmer som jag taggat med #fototriss_film. En av dem visar jag här ovan. 
 
På filmen ger jag mig ut på en liten cykeltur åtföljd av mitt nya husdjur BB-8.
 
 
#1 - Fyrtiotaggare.com

Det var en oväntad liten film. Uppiggande 😄

#2 - Fyrtiotaggare.com

Det var en oväntad liten film. Uppiggande 😄

Svar: Japp!
Per-Anders

#3 - Anna-Lena

Haha, så roligt. Tummen upp! Mitt tvåårige barnbarn uppskattade den också!

Svar: Kul!
Per-Anders

#4 - Ulla Maria

Mycket charmigt husdjur, hoppas eldgivningen är mer för syns skull än för att skada. Gillar verkligen filmen.

Svar: BB-8 är en skojig prick.
Per-Anders

#5 - BP

Han är fin. Vill ha:-)

Svar: Den är en riktig kompis.
Per-Anders