Fototriss: många

Många. På min första bild har jag fotat många plastpluggar.
 
När det gäller den andra bilden har jag tänkt så här: När det snöar kommer snön ner i form av snöflingor. Det innebär alltså att snötäcket på marken består av oerhört många snöflingor, vilket vi kan se på bilden.
 
På den tredje bilden har jag fotat en del av vedförrådet vi har i garaget. Många vedträn blir det.
 
Bilderna har jag också lagt upp på Instagram.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om fototriss, foto, många
#1 - BP

Gillar trwan bäst, utan tvekan, mest på grund av den färgglada penseln:-)

Svar: :)
Per-Anders

#2 - KajsaLIsa

Kul, du hittar alltid dom rätta vinklarna, härliga färger i första.

Svar: :)
Per-Anders

#3 - Anne-Mari

Fine bilder.
Eg tenkte det samme som du, dnøen består
av MANGE snøfnugg.

Svar: :)
Per-Anders

#4 - Åke

Och många färger blev det :) Kul tolkning!

Svar: :)
Per-Anders

#5 - Åke

Och många färger blev det :) Kul tolkning!

Svar: :)
Per-Anders

#6 - Violen på Brandholmen

Kul triss! Undrar just hur många snöflingor det finns i din bild! Kan inte ens gissa men det är förstås massvis!

Svar: :)
Per-Anders

#7 - Tony

Kul bilder, gillar.

Svar: :)
Per-Anders

#8 - Anneli - A'la Foto

Perfekt trissat på dagens tema! Min favorit blir den sista bilden! Den tilltalar mig verkligen!

Ha en fortsatt skön söndag!

Svar: :)
Per-Anders

#9 - Anna-Lena

Känner doften av ved!

Svar: :)
Per-Anders

#10 - Gunvor

Det var en fin triss! Första bilden var härligt färggrann, andra finurlig och den tredje tycker jag man känner härlig doft av veden. Jag brukade trava ved när vi hade vedeldning. Det var kul men jobbigt när det var mycket som skulle in. Nu har vi bergvärme, men även en kamin som vi eldar ganska ofta i. så det behövs ved nu också.

Svar: :)
Per-Anders

#11 - Tomtan

Härlig tolkning!

Svar: :)
Per-Anders